وبلاگ نويسي وبلاگ نويسي .

وبلاگ نويسي

سفارش سرويس بلاگ دهي

با سفارش و خريد سرويس بلاگ هي مي توانيد به كاربران خود به صورت ساب دومين و رايگان وبلاگ دهي كنيد و در وبلاگ هاي كاربران به تبليغات و لينك سازي يا توليد محتواي و يا افزايش بازديد رايگان مجموعه خود بپردازيد. اين سرويس مانند سيستم هاي ديگر وبلاگ دهي بلاگفا و پرشين بلاگ مي باشد و قابليت هاي بيشتري نسبت به آنها در اختيار كاربران تان قرار ميدهد مهم تر از آن امكانات مديريتي كامل اين سرويس منحصر به فرد و اختصاصي مي باشد كه توسط جهش فا سفارشي سازي و توسعه يافته است.

قابليت هاي بخش مديريتي سرويس عبارت است :

  • تنظيمات سايت

تنظيمان عنوان

تنظيمات قالب

تنظيمات ايميل

  • مديريت كامل وبلاگ ها (ويرايش - حذف - فعال و غيرفعال و..)

مسدود سازي و فعال سازي كاربران

  • فيلتر كلمات بد

قابليت فيلتر كردن كلمات خاص جهت عدم انتشار

  • تبليغات بنري
  • مديريت صفحات

امكان ايجاد صفحات اضافه

صفحه مخصوص تبليغات و تعرفه هاي تبليغات

  • ارسال مطلب گروهي و رپورتاژ

قابليت انتشار رپورتاز و مطلب در كليه وبلاگ ها بصورت رندوم به  كليك

  • تبليغات متني
  • ميريت دومين ها

امكان پارك كردن دومين بر روي وبلاگ

امكان تاييد و حذف دومين روي وبلاگ

  • بررسي اطلاعات سازنده وبلاگ از جمله آي پي و تاريخ ساخت و بروز رساني
  • امكان انتشار اخبار در بلاگ news
  • امكان بازيابي پسورد مديريت و يوزر admin
  • و...

امكانات بخش كاربري سيستم عبارت است :

  • عضو گيري براي هر وبلاگ و امكان مديريت كاربران
  • عضويت در خبرنامه و ارسال خبرنامه
  • نظرات زير پست ها
  • تبادل لينك اتوماتيك
  • امكان ايجاد صفحات اضافه
  • ايجاد چندين وبلاگ با يك اكانت
  • امكان ايجاد وبلاگ گروهي و تعيين سطح دسترسي كاربران
  • آمارگير حرفه اي به صورت گرافيكي
  • تماس با ما
  • نمايش وبلاگهاي بروز شده در صفحه اول سايت
  • نمايش فهرست وبلاگها قبل از ثبت نام كاربر
  • امكان انتقال مطالب از ديگر سيستم ها
  • بكاپ گيري و بازگرداني بكاپ
  • امكان بازيابي مطالب حذف شده
  • امكان ايجاد و مديريت نظرسنجي
  • آپلود سنتر اختصاصي براي هر كاربر
  • ورود كاربر با تكنولوژي آجاكس
  • امكان نمايش خبرهاي ايجاد شده در صفحه كاربري توسط مديريت سايت
  • نمايش وبلاگهاي بروز شده
  • ايجاد بي نهايت وبلاگ
  • ويرايش مشخصات كاربري و آپلود تصوير نمايه كاربر و نمايش آن در وبلاگ
  • مديريت نظرات داده شده به مطالب
  • امكان ويرايش و توسعه آن توسط مديريت سايت
  • جستجو در ميان محتواي مطالب ارسال شده در بخش مطالب ارسال شده وبلاگ در نمايش پستهاي وبلاگ كاربر
  • ارسال پست جديد با امكانات اديتور پيشرفته و اپلود عكس فوري در هاست وبلاگ و نمايش آن در محيط اديتور و
  • درج فايلهاي فلاش صوتي و تصويري و مديريت بر امكانات اديتور پيشرفته
  • ايجاد شاخه و موضوعات مختلف در وبلاگ
  • امكان ويرايش كد هاي قالب انتخاب شده
  • امكان انتخاب قالب جديد
  • تنظيمات تخصصي وبلاگ
  • امكان لينكستان براي لينك سايتها و وبلاگهاي ديگر در داخل وبلاگ
  • تنظيمات تخصصي نظرات كاربران ميهمان و عضو وبلاگ
  • امكان خروجي آر آر اس
  • امكان ذخيره شدن مطالب در آرشيو وبلاگ به همراه لينك آرشيو ماهانه در وبلاگ
  • امكان مشاهده پروفايل كاربر در وبلاگ

و

براي مشاهده و يا خريد اين سرويس به لينك زير مراجعه نماييد
سفارش و خريد سايت بلاگ دهي

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۶:۳۸ توسط:آرميكا موضوع: نظرات (0)

كاربرد پنل پيامك در افزايش بازديد و جذب مشتري

امروزه صاحبان موسسات و كسب و كارها براي جذب مشتري جديد يا حفظ مشتريان قبلي شان تلاش مي كنند در زمينه ارائه خدمات و سرويس ها رضايت مشتريان شان را حفظ مي كنند و كسب و كار خود را با ارسال پيامك تبليغات مي كنند.
 
تبليغات پيامكي يكي از مهم ترين بخش هاي هر شركت و كسب و كاري مي باشد بهتر است بگويم شما با سامانه پيام كوتاه شيك رنك مي توانيد به راحتي در اين زمينه فعاليت كنيد.
 
اهميت پنل پيامكي و پنل نمايندگي پيامك
پنل پيامك، يكي از بهترين و با صرفه ترين راه هاي حفظ و ارتباط با مشتري، اطلاع رساني است.
بايد بدانيد تمام كسب و كارهاي بزرگ از اين قابليت پنل پيامكي بصورت ثابت استفاده مي كنند، در صورتي كه شما از اين قابليت ها استفاده نكنيد از اين قافله فناورانه عقب مي مانيد!
 
كاربرد پنل پيامك در افزايش بازديد سايت:
شما با داشتن يك سامانه پيامكي يا همان پنل اس ام اس خواهيد ديد كه بازخورد آن چقدر در كسب و كارتان اثر بخش بوده است و ارزان ترين و آسان ترين راه براي ارتباط با مشتري ها را در اختيار خواهيد داشت.
 
در هر زمان كه بتوانيد، وارد پنل مي شويد (فرقي ندارد با كامپيوتر، موبايل و …) پيامك مورد نظر خود را به مشتري هايتان ارسال مي كنيد و به مشتريان تان نشان مي دهيد كه چقدر برايشان ارزش قائليد.
 
كاربرد پنل پيامكي در حفظ مشتري
مشتري هاي فعلي شما سرمايه هايتان هستند و به عبارتي 90% سرمايه هاي فعلي شما از مشتريان ثابتمي باشد.
هر كسب كاري با داشتن يك پنل اس ام اس پيام كوتاه مي تواند در حفظ مشتريان خود كوشا باشد كه اين يكي از مهمترين شيوه هاي اقتصادي در هر كسب و كاري است.
 
كاربرد پنل پيامكي در جذب مشتريان جديد
امروزه با توجه به رقابت در بازار، بازاريابي نسبت به قبل از اهميت ويژه اي برخوردار است
با يك پنل اس ام اس علاوه بر جذب مشتريان جديد مي توانيد افزايش فروش نيز داشته باشيد.
با ارسال يك پيامك مناسب و در قالب آفر و طرح هاي ويژه و مناسبتي به مشتري تان، مي توانيد به خوبي در اولين اقدم بازاريابي موفقي داشته باشيد. با يك متن جذاب شروع كنيد! بدون شك اين روش به صرفه ترين راه براي ارتباط نزديك با مخاطب است چرا كه احتمال ديده شدن پيامك شما بسيار بالاست.
شيك رنك ارائه دهنده آني پنل هاي كاربري و نمايندگي ارسال پيامك با كمترين نرخ ممكن در ارسال از خطوط رند كشوري با امكانات كامل و قابليت هاي نامحدود و تحويل آني پنل بلافاصله پس از پرداخت


در ادامه با قابليت هاي پنل ippanel شيك رنك آشنا خواهيد شد

  • اضافه كردن شماره
  • اضافه كردن دفترچه
  • ارسال منطقه اي كشوري
  • ارسال منطقه اي ليست سفيد
  • ارسال مشاغل
  • ارسال مشاغل به تفكيك استان
  • ارسال از فايل متني و اكسل
  • ارسال از بانك شماره
  • ارسال پيامك تكي
  • ارسال دكل BTS
  • ايرانسل منطقه اي
  • ارسال نظير به نظير
  • ارسال كلمات كليدي
  • ارسال از روي نقشه
  • ارسال ايميل
  • ارسال پيام صوتي
  • پاسخگوي خودكار
  • مسابقه
  • نظر سنجي
  • سيستم ايميل
  • منشي عضويت
  • اخطاريه
  • تبريكات
  • اقساط
  • هدايا
  • نوبت دهي
  • صندوق انتقادات و پيشنهادات
  • كد خوان
  • ارسال پيامك انبوه
  • ارسال تدريجي
  • ارسال منطقه اي كشوري
  • ارسال بر اساس كد پستي
  • ارسال محله اي
  • ارسال بر اساس رده سني و جنسيت
  • همراه اول با تقسيمات كشوري
  • ارسال پترن
  • ليست سياه
  • امكان ارسال از موبايل
  • پشتيباني
  • ارائه خدمات وبسرويس
  • دانلود رايگان از آزمايشگاه افزونه
  • راهنماي استفاده از تمام خدمات
  • خط اختصاصي
  • خط اختصاصي هديه5000 
  • خط خدماتي عمومي
  • امكان خريد خط اختصاصي
  • برگشت وجه خودكار از پيامك هاي مسدود شده
  • تعرفه دريافت پيامك رايگان
  • ساير امكانات و قابليت نامحدود
براي مشاهده و يا خريد اين سرويس به لينك زير مراجعه نماييد

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۴:۲۲ توسط:آرميكا موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد مبلمان از هايپر دكور

مبلمان يكي از لوازمي است كه در هر جايي مي تواند كاربردهاي مختص به خود را داشته باشد.
 
بنابر اعلام هايپر دكور، اتاق انتظار يك اداره، مطب يا در منزل جهت فضايي براي ريلكس كردن و آرامش پس از يك روز خسته كننده باشد. از انواع مبلمان مي توان به  مبلمان اداري يا مخصوص اتاق كار، مبلمان اتاق پذيرايي، مبلمان اتاق خواب و حتي صندلي و ميز ناهارخوري نيز در دسته مبلمان قرار مي گيرند.
 
 
مبلمان از نظر سبك به دو سبك مدرن و كلاسيك تقسيم بندي مي شوند. مبل راحتي در دسته مبلمان مدرن قرار مي گيرد كه انواع مختلفي دارد.
 
ويژگي هاي مبل راحتي
 
مبل راحتي يا مدرن برخلاف سبك كلاسيك كه از منبت كاري و چوب براي دسته ها و قسمتي از پشتي و پايه ها استفاده مي شود و گاهي به آن مبل سلطنتي نيز مي گويند از چوب كمتري در ظاهر آن استفاده شده است.
 
جنس رويه معمولاً پارچه، پنبه اي، مخمل، چرم و... بوده و پايه هاي كوتاهي از جنس چوب، پلاستيك فشرده و مقاوم، استيل و... مي باشد البته در برخي انواع مبل راحتي بدون پايه نيز است.
 
همچنين معمولاً پشتي ها در اين سبك مبل كوتاه تر بوده و از كوسن هاي همرنگ يا رنگ مكمل آن استفاده مي گردد. مبل راحتي كه ترند سال ???? نيز مي باشد انواع مختلفي دارد كه با مراجعه به سايت هاي معتبر مي توانيد مبلمان مورد نظر خود را پيدا و سفارش دهيد.
 
نكات مهم قبل از خريد مبل راحتي
 
يكي از جنبه هاي منفي كه در خريد اجناس ممكن است ذهن آدمي را درگير كند امكان پشيماني از خريد است. اگر با مطالعه دقيق و تحقيق درباره سبكي كه قرار است در فضاي خانه خود ايجاد كنيد اقدام به خريد نماييد مطمئناً از انتخاب خود راضي خواهيد بود.
 
همچنين مشاوراني در زمينه انتخاب مبلمان در سايت هاي تخصصي وجود دارند كه علاوه بر گرفتن راهنمايي از آن ها مي توانيد انواع مبلمان را با قيمت و به صورت تصويري مشاهده كنيد. قبل از هر اقدام براي خريد مبل مورد نظر خود موارد زير را حتماً در نظر داشته باشيد:
 
اندازه گيري فضا
 
مكاني كه قرار است مبلمان خود را در آن قرار دهيد اندازه بگيريد. اندازه گيري از درب ورودي آغاز مي شود. ارتفاعي كه قرار است داشته باشد را اندازه بگيريد. اگر فضاي بزرگي در اختيار داريد مي توانيد به راحتي مبل خود را انتخاب كنيد اما اگر فضاي شما كوچك است از مبلماني كه حجم زيادي را اشغال مي كنند، استفاده نكنيد.
 
تعيين سبك مبلمان
 
همانطور كه قبلاً هم اشاره شد تعيين سبك مبلمان مي تواند كل دكوراسيون شما را تحت تأثير خودش قرار دهد. پس قبل از خريد به نوع و سبك مبلمان خود خوب فكر كنيد.
 
تعيين دكوراسيون
 
اگر قبل از خريد دكوراسيون منزل خود را تعيين كنيد و رنگ ها را در نظر بگيريد راحت تر مي توانيد رنگ و جنس مبل و كوسن ها را انتخاب و با فضاي مورد نظر خود تطبيق دهيد.
 
به عنوان مثال با در نظر گرفتن رنگ پاركت، فرش، ديوارها مي توانيد رنگ مبل راحتي خود را تعيين كنيد. غالباً رنگ مبل را حتي را مخالف رنگ ديوار و پاركت انتخاب مي كنند تا به يك نقطه كانوني در اتاق تبديل شود.
 
بودجه خود را مشخص كنيد
 
يكي ديگر از مواردي كه ممكن است زياد به آن اشاره نشود تعيين ميزان بودجه شما است. با تعيين اينكه مي خواهيد چقدر هزينه كنيد و چه مدت از مبل خود استفاده كنيد مي توانيد سطح انتخاب ها را كاهش داده و انتخاب راحت تري داشته باشيد.
 
همچنين اگر قصد داريد براي مدت طولاني از آن استفاده كنيد بهتر است با توجه به هزينه اوليه اي كه مي پردازيد بنا به كيفيت مبلمان انتخابي اندكي با دست باز خرج كنيد تا مبلي با كيفيت و براي ساليان طولاني از آن استفاده نماييد.
 
هنگام خريد دقت كنيد
 
پس از اينكه هدف خود را مشخص كرديد در هنگام خريد مبل راحتي حتماً به تودوزي، اسكلت داخلي آن كه در مبل راحتي بهتر است از چوب سبكي مانند صنوبر يا روس استفاده شود، جنس الياف به كار برده شده در آن دقت كافي را داشته باشيد.
 
در اين دوران كرونايي گشت و گذار در بازارهاي مبل و انتخاب مبل مورد نظر جهت خريد مبل راحتي با شرايطي كه گفته شد كاري سخت و دشوار است. اما سايت هايپر دكور با در نظر گرفتن تمامي اين مشكلات انتخاب خوبي است. در اين سايت تمام اطلاعات و تصاويري كه مربوط به مبلمان مختلف نياز داريد، همراه با قيمت در اختيارتان قرار مي دهد.
 
 
كافي است وارد سايت شده hyper-decor.com و نوع مبلمان خود از اداري و رسمي گرفته تا مبلمان منزل كه شامل: نشيمن، اتاق خواب، آشپزخانه، ناهارخوري مي شود، انتخاب كنيد. همچنين اين شركت انواع سبك كلاسيك، مدرن و راحتي را پوشش مي دهد.
 
در فروشگاه هايپر دكور شما مي توانيد علاوه بر مبل راحتي از ديگر محصولات آن مانند: تخت خواب ، مبلمان منزل، مبلمان اداري ، ميز ناهارخوري ، ميز تلويزيون و.... ديدن فرماييد.
 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۵:۰۱ توسط:آرميكا موضوع: نظرات (0)

سفارش بك لينك

خريد بك لينك

خريد بك لينك را مي توان جزء موثر ترين اقداماتي معرفي كرد كه صاحبان انواع و اقسام وب سايت هاي اينترنتي در راستاي جذب بازديد بيشتر از وجود آن بهره مند مي شوند. به طور حتم كسب بك لينك و استراتژي درست براي لينك سازي داخلي مي تواند جايگاه وب سايت شما را در نتايج گوگل بهبود دهد، ولي قبل از شروع به كار بايد با تكنيك هاي مناسب و استانداردهاي گوگل به خوبي آشنا شويد، زيرا اشتباه در اين كار مي تواند نتايج كاملا معكوسي به همراه داشته و موجب جريمه سايت شما توسط گوگل شود. بنابراين صرفاً كسب بك لينك در راستاي ارتقاي يك صفحه ي اينترنتي موثر نيست و لازم است در زمينه ي آن به طور كاملاً اصولي و درست گام برداريد.بكوريتي

https://backority.ir/images/303332.png

براي طراحي و ايجاد بك لينك راه و روش هاي فراواني وجود دارد كه اقدام از طريق همه ي آن ها نيازمند داشتن تخصص هاي مرتبط در اين زمينه مي باشد، تا در نهايت بك لينكي استاندارد و مطابق با اصول گوگل طراحي شود. به عبارتي اگر مي خواهيد به هيچ وجه از طرف گوگل جريمه نشويد، بايد در ساخت بك لينك براي وب سايت خود دقت و توجه بالايي داشته باشيد.

با توجه به حساسيت بالاي ايجاد بك لينك و توجهي كه گوگل به آن دارد، خريد بك لينك بهترين گزينه براي كسب آن محسوب مي شود. لذا كساني در حال فروش بك لينك هستند كه در اين زمينه از اطلاعات و تجارب تخصصي بالايي برخوردارند، از اين رو اصولي ترين بك لينك هاي تضمين شده را ارائه مي دهند.

تاثيرات مثبت خريد بك لينك اصولي

https://backority.ir/images/831971.png

مطمئناً رونق خريد و فروش بك لينك ها اصلي ترين عامل نشان دهنده در راستاي تاثيرات مثبت آن هاست كه در حال حاضر مالكان انواع و اقسام وب سايت ها از وجود اين امكانات پر مزيت بهره مند مي شوند. در ادامه به چند مورد از تاثيرات مثبت و مزيت هاي منحصر به فرد خريد بك لينك اشاره كرده ايم كه دانستن آن ها خالي از لطف نيست:

  • افزايش كيفيت سئو: هر چه از بك لينك هايي اصولي تر و باكيفيت تري استفاده كنيد، مي توانيد در نتيجه رتبه ي بالا تري براي كلمات ارگانيگ محتواي سايت خود از طرف گوگل دريافت كنيد.
  • ايندكس سريع تر صفحات: بك لينك ها به روت هاي موتور هاي جستجو كمك مي كنند كه صفحات يك سايت را سريع تر ايندكس كنند. اين نكته براي سايت هاي نو پا و تازه تاسيس بسيار حائز اهميت است.
  • گرفتن بازديد سايت از سايت لينك دهنده: وقتي كه شما در يك سايت خوب و مر بازديد لينك داشته باشيد، قطعا كاربراني با كليك بر روي لينك وارد سايت شما خواهند شد و اين نكته روي بانس ريت سايت شما تاثير مثبتي خواهد گذاشت.
  • و موارد بسيار زياد ديگري از اين قبيل مورد هاي مذكور.

خريد بك لينك باكيفيت

حالا كه از تاثيرات غير قابل چشم پوشي و مثبت بك لينك ها آشنا شديد، به طور حتم براي خريد بك لينك مناسب وب سايت خود مشتاق شده و قصد كسب آن را داريد. همان طور كه قبلاً هم گفتيم خريد بك لينك و بهره مندي از وب سايت هاي فروش بك لينك بهترين اقدام در راستاي تهيه ي آن است، لذا با پرداخت هزينه هايي معقول مي توانيد بدون هيچ استرسي از بابت دريافت جريمه از طرف گوگل از باكيفيت ترين و اصولي ترين بك لينك ها استفاده كنيد.

حالا كه مي خواهيد به خريد بك لينك بپردازيد، بهتر است چند نكته ي مهم در اين رابطه بگوييم كه توجه به آن ها منجر به خريد بك لينكي باكيفيت خواهد شد:

  • تعداد لينك خروجي در صفحه
  • عمر سايت و دامنه
  • اعتبار سايت و دامنه

در حال حاضر با توجه به گسترش وب سايت هاي اينترنتي در زمينه هاي مختلف و رواج بالاي استفاده از اينترنت، فروش بك لينك ها توسط شركت ها و وب سايت هاي عديده اي انجام مي شود كه تقاضا كنندگان اگر كمي به جست و جو بپردازند مي توانند با تعداد زيادي از ارائه دهندگان بك لينك هاي اينترنتي آشنا شوند. مهم ترين مسئله اي كه مي بايست در خريد بك لينك فراموش نكنيد، خريد از وب سايت معتبر و شناخته شده اي است كه توانسته در اين زمينه به خوبي عمل كند و با كيفيت ترين بك لينك ها را ارائه دهد.

براي سفارش و خريد بك لينك به لينك زير مراجعه كنيد 

https://my.chicrank.com/cart.php?gid=8


برچسب: بكوريتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۹:۳۶ توسط:آرميكا موضوع: نظرات (0)

ورودي گوگل ترندينگ براي سايت

ترند در گوگل
همانطور كه از نامش پيداست احتمالا قبلا با كلمه ترند شدن در شبكه هاي اجتماعي آشنايي داريد براي مثال وقتي يك پست جديد بيش از حد معمول واكنش نشان داده مي شود (لايك، كامنت،بازديد، بازنشر زياد و...) آن موضوع مربوطه ترند ، محبوب و پرطرفدار مي شود.

ورودي گوگل ترندينگ براي سايت
خارج از شبكه هاي اجتماعي، GOOGLE پر استفاده ترين ابزاري است كه ترند شدن در آن براي هر كسب كار و برندي بويژه وب سايت اهميت فوق العاده اي دارد و در حقيقت تمركز و سرمايه گذاري بر روي ترندينگ در GOOGLE با پيشرفت كسب كار و برند همراه خواهد بود و در آينده اي نه چندان دور شاهد ترند و پرطرفدار شدن اين خدمات و پكيج ورودي گوگل ترندينگ در سطح وب ايران و سئو جهاني خواهيم بود .

پس از نتيجه و بهره گيري از قابليت ترندينگ در Google باعث مي شود، وقتي كه كاربري، كليد واژه اي مرتبط با خدمات يا محصولات شما را در كادر جستجو گوگل تايپ كند، گوگل پيشنهادات مرتبط با واژه تايپي در جستجوي آن كلمه كليدي به همراه نام برند شما را به كاربر پيشنهاد دهد.

مثلا اگر نام برند شما "شيك رنك" باشد، و كاربري در كادر جستجو گوگل عبارت "خريد ورودي گوگل برندينگ" را تايپ كرده باشد، گوگل پيشنهادات مرتبط يعني "خريد ورودي گوگل برندينگ شيك رنك" را به كاربر پيشنهاد مي دهد.
در نتيجه رسيدن به چنين مرحله اي در هر كسب كاري دستاوردي و موفقيت بسيار بزرگي است كه به سرعت باعث گسترش و ترند و برندينگ و افزايش محبوبيت و شهرت كسب كار و افزايش مشتريان واقعي و ارتقا فروش خواهد شد .

سفارش و خريد ورودي گوگل ترندينگ شيك رنك

اين امكان در شيك رنك فراهم گرديده است كه مشتريان گرامي بتوانند با سفارش پكيج هاي ورودي گوگل ترندينگ در نتايج جستجو بويژه گوگل با كليد واژه ها و نام و برند كسب كار يا وب سايت خود را برجسته و ترند شده و در كل اينترنت بيشتر و بيشتر ديده شوند .

اهداف و مزايا:
- ارتقا طبيعي جايگاه و رتبه سايت
- ارتقا و كسب سيگنال هاي برندينگ
- ترندينگ كلمات كليدي در گوگل
- كاهش نوسان پرش كلمات كليدي در نتايج جستجو گوگل
- ارتقا رتبه كلمات كليدي با نام و برند در نتايج جستجو
- ورود به ليست TOP KEYWORDS كلمات هم موضوع و مرتبط و پرطرفدار گوگل و الكسا
- كسب ورودي ارگانيك و دائمي از پيشنهادات گوگل هنگام تايپ در كادر جستجو
- ارتقا كلمات كليدي هم موضوع و مرتبط ديگر سايت
- آماده سازي رنك الكسا جهت رشد طبيعي
- جستجو ارگانيك و كليك واقعي جداگانه در اين روش
- افزايش Total click و Total impressions
- ارتقا Average CTR و Average Position
- كاهش CTR سايت هاي رقيب
- ثبت در Google Search Console Tools
- ثبت در Google Trends
- ثبت در Alexa
- و...

ترند شدن در گوگل SERP تمام ماجرا نيست

در اينجا با يك پكيج كاملا ارگانيگ اختصاصي و جديد روبرو هستيم چيزي فراتر از انديشه ها پكيجي تمام عيار با بازدهي فوري براي اولين بار در كل اينترنت پكيجي هم رده با google adwords اما كاملا متفاوت با اين پكيج ارتقا در گوگل ديگر رويا نخواهد بود هم اكنون شروع نماييد و خودتان نتايج شگفت انگيز پكيج ها را مشاهده نماييد .

كاهش CTR سايت هاي رقيب

در اين پكيج با هر Impressions (جستجو و نمايش نتايج گوگل) فاقد Total Clicks (كليك بر روي نتايج) سايت هاي رقيب با كاهش CTR روبرو خواهند بود و بلعكس سايت ميزبان پكيج با افزايش Clicks تعداد كليك ها با ارتقا Average CTR و Average Position از كليه رقيب ها سبقت خواهد گرفت

يك پكيج تمام عيار ارتقا رتبه در گوگل در صورتي كه CTR سايت هاي رقيب را كاهش ندهد نمي تواند در مدت بسيار كوتاهي نتايج شگفت انگيزي را براي سايت شما به ثبت برساند .

ارتقا CTR سايت ميزبان با افزايش نرخ Total Clicks

دريافت كليك بيشتر در نتايج جستجوي گوگل به تنهايي باعث افزايش نرخ ctr در كلمات كليدي سايت و ارتقا جايگاه كلمات كليدي در كوتاه ترين زمان ممكن مي شود.

براي مشاهده و يا سفارش ورودي گوگل ترندينگ براي سايت خود به لينك زير مراجعه كنيد
https://www.chicrank.com/buy-google-trending.php


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۳۳ توسط:آرميكا موضوع: نظرات (0)

طراحي لوگو

طراحي لوگو حرفه اي نيازمند دانش و مهارت هاي خاصي در حوزه گرافيك، روان شناسي و فرهنگ جامعه است. امروزه لوگو بخشي جدايي ناپذير از هر برند و كسب و كار و سازماني است كه سعي مي شود تا به گونه اي طراحي شود تا علاوه بر ساده بودن، جذاب و خلاصه و در عين حال منحصر به فرد باشد. اما براي ايجاد اين ويژگي هاي مهم، لازم است تا يك سري نكات ريز و مهم در نظر گرفته شود كه در اين مقاله مي خواهيم به معرفي بخشي از آنها بپردازيم. لوگو logo يا آرم، يك جلوه و عنصر بصري است كه براي معرفي برند، شركت يا كسب و كار شما به كار مي رود. امروزه شركت هاي تجاري، كسب و كار هاي مختلف، ادارات و مجموعه هاي گوناگون از اين المان گرافيكي استفاده مي كنند تا بتوانند به نوعي خود را در ميان مخاطبان و افراد جامعه معرفي كنند. به طور كلي استفاده از علائم، نشانه ها و تصاوير از مدت هاي بسيار دور استفاده مي شده است. در زبان فارسي به اين عنصر گرافيكي، نشان واره نيز گرفته مي شود. در ادامه با ما همراه باشيد تا در مورد انواع logo، ويژگي ها و طراحي آن مطالب مفيدي را بيان كنيم.

https://www.smore.com/4p91k

طراحي لوگو يك مهارت كاربردي و مهم در دنياي امروز است كه در هر كسب و كار و استارت آپي در يك برهه زماني به آن نياز پيدا مي كند. امروزه لوگو يك جلوه بصري مهم شناخته مي شود كه مي تواند در جذب مخاطب و شناساندن يك شركت و يك مجموعه به مخاطبان هدف خود در جامعه، بسيار موثر و دقيق عمل كند. اما تمام اين مزايا و موارد به طراحي آن بستگي دارد كه بايد با در نظر گرفتن ويژگي هاي مختلفي انجام شود.براي آگاهي از قيمت طراحي لوگو به سايت آرمكده مراجعه كنيد. لوگو چيست؟ لوگو ها، آرم هايي هستند كه به نمايندگي از يك سازمان يا شركت معين از طريق يك تصوير بصري، قابل درك و تشخيص مي باشند. يك آرم معمولاً شامل نمادها ، متن هاي اختصاري يا هر دو است. آرم ها اغلب توسط يك گرافيست با مشورت يك شركت و كارشناسان بازاريابي ساخته مي شوند. به طور كلي در مورد انواع اين آرم ها مي توان گفت سه دسته آرم وجود دارد كه معمولا و غالبا به صورت تركيبي استفاده مي شوند. اين سه دسته عبارتند از: Ideographs: تصاوير با فرم آزاد كه مي توانند كاملاً انتزاعي باشند. picographs: تصاوير نمادين و نمايشي. logotype: نمايش هاي متني ساده ، مانند حروف اول يك شركت. تصوير شماره يك ويژگي هاي يك لوگو خوب كدام اند؟ به طور كلي در مورد ويژگي هاي يك آرم و لوگو خوب مي توان به چهار اصل مهم اشاره نمود كه عبارتند از: بايد مناسب با مخاطب باشد: هميشه بهترين آرم ها، جالب ترين آنها نيستند بلكه آرم هايي موفق هستند كه بتوانند با مخاطبان هدف سازگار تر بوده و جذاب تر باشند. آرم ها بايد به راحتي خواندني باشند: در مورد اين ويژگي مي توان گفت آرم هايي كه بتوانند به راحتي رمزگشايي شده و منظور خود را به مخاطب برسانند، مي توانند موفق تر باشند. نشان واره ها بايد متمايز باشند: در واقع آرم ها، نماد هاي بصري هستند كه يكي از مهمترين ويژگي هاي آنها، بايد متمايز بودن شان باشد. چرا كه هر نماد بايد حداقل در يك منطقه بتواند خود را به وسيله يك آرم يا نماد از ديگران متمايز سازد. آرم ها بايد مقياس پذير باشند: در واقع در اين رابطه بايد گفت آرم ها بايد بتوانند مقياس ها و اندازه هاي متفاوتي داشته باشند و به راحتي متناسب با كاربرد هاي مختلفشان، مورد استفاده قرار گيرند.

https://www.smore.com/eytqu-my-smore-newsletter

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۰:۳۸ توسط:آرميكا موضوع: نظرات (0)

طراحي لوگو و يا اصطلاحا نشان تجاري

طراحي لوگو و يا اصطلاحا نشان تجاري، هنري، فرهنگي و صنعتي يكي از مهمترين پارامترهاي اوليه و ضروري در راه اندازي و آغاز كسب و كار، كارآفريني و تجارت نوين در سراسر جهان است.

به گزارش ايسنا،بنابراعلام آرمكده، لوگو و يا در اصطلاح عاميانه آرم، به شكل يك علامت، تصوير، حرف و يا تركيبي از تمامي موارد، طراحي شده و به ارگان مورد نظر اختصاص داده خواهد شد. لوگو با هدف هويت بخشيدن و معرفي فعاليت سازمان و يا تجارت مورد نظر طراحي شده و به عنوان يك نشان تخصصي ثبت خواهد شد.

امروزه طراحي  لوگو و يا نشان هاي تجاري توسط نرم افزارهاي مختلف در اين زمينه انجام شده و احتياج به پرداخت هزينه هاي مختلف خواهد داشت.آرمكده يكي از مجموعه هاي فعال در زمينه طراحي لوگو و هويت برند است كه مي توانيد در اين زمينه با مشاوره رايگان بهترين انتخاب را براي لوگو خود  داشته باشيد.

اهميت طراحي لوگو

امروزه اهميت طراحي لوگو نسبت به گذشته رنگ و لعاب بيشتري داشته و يكي از ضروري ترين مراحل بازاريابي موفق و راه اندازي كسب و كارهاي رضايت بخش محسوب مي‌شود.

بخش اعظم اهميت طراحي و ساخت لوگو مربوط به ايجاد  انحصار و معرفي فعاليت مورد نظر و تجارت نوبنياد است. خوشبختانه با افزايش استقبال كاربران و اطلاع از اهميت طراحي نشان و يا لوگو، نرم افزارهاي تخصصي بسيار زيادي در اين زمينه برنامه نويسي شده و در اختيار متقاضيان قرار گرفته است.

پيشنهاد مي شود طراحي و ثبت لوگو را در راس پارامترهاي مربوط به تاسيس و راه اندازي فعاليت و يا تجارت خود قرار داده و بازاريابي هدفمند و برنامه ريزي شده را محقق نماييد.

نرم افزارهاي طراحي لوگو

امروزه با توجه به همه‌گيري و گسترش نقش وب سايت هاي مختلف، فضاي مجازي و دنياي اينترنتي، برنامه نويسي نرم افزارهاي مبتدي و پيشرفته در اين خصوص، تحول بسيار عظيمي در طراحي انواع مختلف لوگو ايجاد نموده و گامي موثر در بازاريابي هاي هدفمند و موفقيت هاي تجاري برداشته است.

به شكل كلي تمامي نرم افزارهاي داخلي و خارجي موجود در اين حوزه به دو شكل نرم افزارهاي مبتدي و نرم افزارهاي تخصصي در بازار مصرف موجود مي‌باشند.

نرم افزارهاي مبتدي طراحي لوگو

اين نوع از نرم افزارهاي در دسترس، قابليت استفاده عمومي در جمعيت كاربران را داشته و نياز به تخصص و مهارت ويژه اي نخواهد داشت. نرم افزارهاي مبتدي به منظور يادگيري، آزمون و خطا و طراحي نشان هاي غير تخصصي مورد استفاده قرار گرفته و از اهميت بسيار زيادي برخوردار است.

نرم افزار لوگو ميكر logo maker، نرم‌افزار ‏اي اي اي لوگو AAA LOGO، نرم‌افزار طراحي لوگو كريتورLogo Creator، نرم‌افزار لوگو فاندري Logo Foundry، نرم‌افزار جتاي jeta، نرم افزار گيمپ Gimp، نرم افزار اينك اسكيپ Ink Scape، نرم افزار ديزاينر Desygner و نرم افزار طراحي لوگو يس Logo Yes، از مهمترين و پركاربردترين نرم افزارهاي آسان و مبتدي در طراحي و ساخت انواع مختلف لوگو هستند.

نرم افزارهاي تخصصي طراحي و ساخت لوگو

 

نرم افزارهاي تخصصي طراحي لوگو از تنوع بالايي برخوردار بوده و برخلاف نرم افزارهاي مبتدي، احتياج به تخصص و مهارت اوليه در اين زمينه خواهد داشت.

بهترين روش به منظور استفاده آسان و رضايت بخش از اين نرم افزارها، كار كردن با نرم افزارهاي مبتدي و كسب مهارت به منظور طراحي حرفه اي لوگو در زمينه هاي مختلف هنري، تجاري، بازرگاني، صنعتي و آموزشي است.

نرم‌افزار فتوشاپ Adobe Photoshop، نرم افزار ايلاستريتور Illustrator، نرم افزار كورل دراو Corel draw و نرم افزار ادوبي اينديزاين Adobe In Design از مهمترين نرم افزارهاي پيشرفته در حوزه طراحي انواع مختلف لوگو در سراسر جهان هستند.

اين نوع از نرم افزارهاي تخصصي به منظور طراحي نشان‌هاي شاخص توسط افراد كاملا حرفه اي مورد استفاده قرار گرفته و از امكانات بيشتري در نسخه هاي ارتقا يافته برخوردار مي باشند.

هزينه هاي طراحي انواع مختلف لوگو

يكي از سوالات رايج در اين زمينه، هزينه‌هاي مورد نياز به منظور طراحي و ثبت انواع مختلف لوگو در حوزه هاي مختلف تجاري و بازرگاني است. پيش از هر چيزي بايد توجه داشت كه هزينه هاي طراحي لوگو بسته به نوع نشان طراحي شده كاملا متفاوت بوده و در يك بازه بزرگ قرار خواهد گرفت. معمولا هزينه هاي مورد نياز در اين زمينه به شرح زير است:

طراحي آرم و يا لوگو توسط افراد مبتدي

اين سبك از طراحي نشان تجاري توسط افراد آماتور انجام شده و احتياج به تخصص فراوان در اين زمينه نخواهد داشت. از اين رو هزينه مورد نياز در طراحي اين نوع از لوگو نسبت به انواع ديگر آن بسيار كمتر بوده و مقرون به صرفه خواهد بود.

طراحي آرم و يا لوگو توسط افراد نيمه حرفه اي

اين سبك از طراحي لوگو نسبتا هزينه بيشتري داشته و در تاسيس و بازاريابي سازمان ها و نهادهاي بزرگتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اين نوع از طراحي نشان و يا آرم توسط افراد حرفه اي تر انجام شده و احتياج به دانش زمينه اي از اصول طراحي خواهد داشت.

طراحي آرم و يا لوگو توسط افراد حرفه اي

اين سبك از طراحي لوگو و يا نشان تجاري احتياج به پرداخت هزينه هاي بسيار زيادي داشته و توسط افراد كاملا متخصص، مجرب و با سابقه در اين زمينه انجام شد.

معمولا طراحي، ساخت و ثبت لوگوهاي فوق حرفه‌اي به منظور معرفي كسب و كارهاي بزرگ، شعبه دار و بين‌المللي انجام شده و از اهميت بسيار زيادي در گسترش بازاريابي و توسعه هدفمند تجارت هاي جهاني برخوردار است.

https://www.isna.ir/news/99102921478/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%D9%88-%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%D8%B5%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%AD%D8%A7-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C

https://www.isna.ir/news/99100604384/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۹:۴۵ توسط:آرميكا موضوع: نظرات (0)