وبلاگ نويسي وبلاگ نويسي .

وبلاگ نويسي

نرم افزارهاي مختلف طراحي لوگو

ساخت لوگو و يا اصطلاحاً نشان تجاري، يكي از نخستين مراحل راه اندازي و تاسيس كسب و كارهاي نوبنياد و يا هر نوعي از تجارت است. لوگو و يا آرم، معمولا به شكل يك علامت، تصوير، متن كوتاه و يا تركيبي از تمامي موارد، توسط نرم ‌افزارهاي گرافيكي مختلف طراحي شده و به شكل اختصاصي به ثبت خواهد رسيد. امروزه بسياري از سايت هاي معتبر جهاني به ارائه نرم افزارهاي مبتدي و حرفه اي در زمينه طراحي و ساخت لوگو پرداخته و پاسخگوي نياز بسياري از كاربران در اين خصوص خواهند بود.قيمت طراحي لوگو

اهميت طراحي نشان تجاري و يا لوگو
لوگو يكي از مهمترين و اصلي ترين نشان هويت بخش به تمامي ارگان ها، سازمان ها، كارخانجات و سازمان هاي دولتي و يا خصوصي است. بيشترين اهميت طراحي لوگو به دليل متمايز سازي و ايجاد انحصار در كسب و كار و فعاليت يك ارگان بوده و قادر به معرفي فعاليت هاي مورد نظر افراد در سراسر جهان خواهد بود. از اين رو پرداخت هزينه هاي بسيار زياد به منظور طراحي و ساخت لوگو، از مراحل غير قابل اغماض و بسيار ضروري تاسيس، معرفي و گسترش كسب و كارهاي مطرح و بسيار بزرگ در سطح جهاني به شمار مي آيد.

 


انواع مختلف طراحي لوگو چگونه است؟

طراحي آرم و يا لوگو توسط افراد مبتدي
يكي از روش هاي ساده به منظور طراحي و ساخت لوگو و يا نشان تجاري در آغاز يك كسب و كار ساده و نوپا، كمك گرفتن از افراد مبتدي و يا اصطلاحا آماتور در اين زمينه است. از مزاياي اصلي اين نوع از طراحي لوگو، معرفي و اعلام آغاز فعاليت رسمي در زمينه مورد نظر با صرف هزينه هاي كمتر و مقرون به صرفه است. اين نوع از طراحي و ساخت لوگو معمولا توسط نرم افزارهاي بسيار ساده و عمومي انجام شده و احتياج به دانش تخصصي علوم گرافيكي نخواهد داشت.

طراحي آرم و يا لوگو توسط افراد نيمه حرفه اي

ايده پردازي ساخت لوگو توسط افراد نيمه حرفه اي در مقايسه با طراحي ساده آن، احتياج به پرداخت هزينه هاي بيشتر، دانش پايه اي از علوم گرافيكي توسط طراح و استفاده از نرم افزارهاي گرافيكي تخصصي تر خواهد داشت. معمولا اين سبك از طراحي انواع لوگو به منظور معرفي و انحصار شركت، ارگان و سازمان هاي بزرگ تر در سطح كشوري انجام خواهد شد.

طراحي آرم و يا لوگو توسط افراد حرفه اي

اين سبك از طراحي لوگو و يا نشان تجاري توسط افراد كاملا متخصص، مجرب و با سابقه در اين زمينه انجام شده و احتياج به پرداخت هزينه هاي بسيار زيادي خواهد داشت. طراحي نشان تجاري توسط افراد حرفه اي به منظور معرفي و ايجاد انحصار در شركت هاي بسيار بزرگ و فعال در سطح بين المللي انجام شده و احتياج به مهارت هاي حرفه اي، خلاقيت و استفاده از چندين نرم افزار گرافيكي بسيار تخصصي خواهد داشت. معمولا در سطح جهاني اين نوع از طراحي لوگو به شكل گروهي انجام شده و نتيجه فوق العاده اي خواهد داشت.

 


طراحي آرم و يا لوگو توسط وب سايت هاي رايگان
يكي ديگر از راه هاي طراحي نشان تجاري، استفاده از وب سايت هاي ارائه دهنده نرم افزارهاي طراحي و يا قالب هاي آماده از ايده مورد نظر كاربران است. فعاليت تمامي اين وب سايت ها به شكل رايگان انجام شده و طرفداران بسيار زيادي را به خود فراخوانده است. بيشترين طيف كاربران اين وب سايت هاي رايگان، افراد آماتور و متقاضيان طراحي و ساخت لوگو در سطح مبتدي مي باشند.

(تصوير 3)

نرم افزارهاي طراحي لوگو
امروزه به دليل گسترش و توسعه علوم نرم افزاري در سراسر جهان، طراحي لوگو و نشان هاي تجاري در تمامي سطوح مبتدي، نيمه حرفه اي و حرفه اي، توسط نرم افزارهاي گرافيكي انجام خواهد شد. تا چندين سال گذشته تعداد اين نوع از نرم افزارها بسيار كم و محدود بوده و امكان مانور بسيار كمي براي طراحان لوگو وجود داشت. خوشبختانه در چند سال اخير تعداد بسيار زيادي از نرم افزارهاي حرفه اي و تخصصي  گرافيكي جايگزين نسخه هاي قديمي شده و پاسخگوي نياز متقاضيان در اين زمينه خواهند بود. معمولا نرم افزارهاي موجود در اين زمينه به دو شكل زير در بازار دنياي ديجيتال موجود هستند.

 


نرم افزارهاي طراحي مبتدي و نيمه حرفه اي لوگو
نرم افزار لوگو ميكر logo make، نرم‌افزار طراحي لوگو كريتورLogo Creator، نرم‌افزار لوگو فاندري Logo Foundr، نرم‌ افزار جتاي jeta، نرم افزار گيمپ Gimp، نرم  افزار اينك اسكيپ Ink Scape، نرم افزار طراحي لوگو يس Logo Yes و نرم افزار طراحي لوگو كانوا Canva  از مهمترين نرم افزارهاي رايج در اين زمينه هستند.

نرم افزارهاي طراحي پيشرفته و حرفه اي لوگو
نرم‌افزار فتوشاپ Adobe Photoshop، نرم افزار ايلاستريتور Illustrator، نرم افزار كورل دراو Corel draw و نرم افزار ادوبي اينديزاين Adobe In Design، از مهمترين نرم افزارهاي موجود در اين زمينه هستند.

منبع :

http://armdesign.samenblog.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۷:۳۴ توسط:آرميكا موضوع: نظرات (0)

ساخت لوگو

آيا تاكنون برند بزرگي بدون آرم ديده ايد؟ نه؟ به اين دليل كه هيچ موردي وجود ندارد يك آرم تأثير عمده اي در درك مشتريان از برند شما دارد. بنابراين به طور طبيعي ، شما مي خواهيد لوگوي شما برجسته باشد. اما چگونه مي توانيد به آنجا برسيد؟ غصه نخور! اين راهنماي مفيد همه چيزهايي را كه بايد براي ساخت لوگو مناسب براي شما و تجارت خود بدانيد به شما آموزش مي دهد. از تعريف هويت نام تجاري خود و درك آنچه يك لوگوي عالي ايجاد مي كند ، تا انتخاب هاي مناسب طراحي و پيمايش روند طراحي ، براي يادگيري نحوه طراحي يك آرم ، ادامه مطلب را بخوانيد. در اينجا مهمترين مراحل طراحي آرم وجود دارد: ممكن است از خود بپرسيد: چگونه مي توانم آرم خودم را طراحي كنم؟ اين مراحلي است كه بايد دنبال كنيد: دليل نياز به آرم را بفهميد هويت برند خود را مشخص كنيد براي طراحي خود الهام بگيريد مسابقه را بررسي كنيد سبك طراحي خود را انتخاب كنيد نوع مناسب آرم را پيدا كنيد به رنگ توجه كنيد تايپوگرافي مناسب را انتخاب كنيد با طراح خود ارتباط برقرار كنيد گزينه هاي آرم خود را ارزيابي كنيد چه كاري نبايد هنگام طراحي آرم انجام دهيد طرح آرم خود را در برند خود ادغام كنيد

منبع :

https://logodesign.farsiblog.com/

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۶:۵۵ توسط:آرميكا موضوع: نظرات (0)

قيمت طراحي لوگو در انواع مختلف

امروزه طراحي لوگو و يا داشتن يك نشان تجاري منحصر به فرد، به منظور راه اندازي و آغاز يك كسب و كار نوين، شركت هاي كارآفرين و حتي كارخانجات توليد كننده، ضرورتي غير قابل اغماض به شمار مي آيد...

براي سفارش طراحي لوگو مي توانيد به سايت آرمكده مراجعه كنيد.
امروزه طراحي لوگو و يا داشتن يك نشان تجاري منحصر به فرد،  به منظور راه اندازي و آغاز يك كسب و كار نوين، شركت هاي كارآفرين و حتي كارخانجات توليد كننده، ضرورتي غير قابل اغماض به شمار مي آيد. لوگو و يا اصطلاحاً آرم،  معرف كسب و كار كمپاني، كارخانه، موسسه و يا هر واحد تاسيس شده است. آگاهي از قيمت طراحي لوگو، يكي از سوالات رايج در خصوص طراحي و ساخت اين نشان تجاري بوده  بعد بسته به فاكتورهاي فراواني، در بازه هاي متفاوتي قرار خواهد گرفت.

لوگو و يا نشان تجاري چيست؟

 لوگو مهمترين جزء بستري نمايشگر هويت يك كمپاني، سازمان، كارخانه، موسسه و يا هر واحد عملكردي با فعاليت هاي متفاوت است كه به شكل حروف، اشكال، متن كوتاه، و يا تركيبي از تمامي موارد مذكور، با استفاده از خلاقيت و هنر طراح در هم آميخته شده و به عنوان يكي از مهمترين پارامترهاي تاثير گذار در كسب موفقيت هاي كاري، به نام واحد مورد نظر ثبت خواهد شد.

 يكي از پيشنهاد هاي مهم در خصوص موفقيت هاي بازاريابي به دنبال طراحي لوگو و يا نشان تجاري، اهميت به كيفيت و مشورت با طراحان حرفه اي و كار آزموده در اين زمينه است. انتخاب طراحان آماتور، بي تجربه با استفاده از طرح‌هاي ساده به منظور كاهش هزينه هاي طراحي لوگو، اثرات نامطلوبي در موفقيت هاي بازاريابي و توسعه كسب و كارهاي مورد نظر در آغاز فعاليت هاي تازه تاسيس داشته و يكي از اشتباهات رايج در خصوص طراحي لوگو به شمار مي‌آيد.

‌ نرم افزار هاي طراحي لوگو

 تا چندين سال پيش، طراحي لوگو و يا نشان تجاري با استفاده از طراحي هاي دستي و نرم‌افزارهاي مبتدي در اين زمينه انجام مي گرفت؛ اما خوشبختانه امروزه با توجه به گسترش و توسعه علوم نرم‌افزاري و ابزارهاي طراحي و گرافيكي، طراحي لوگو رنگ و لعابي ديگر به خود گرفته و از تنوع بسيار زيادي برخوردار مي باشد. امروزه طراحي انواع مختلف لوگو درس سطح مبتدي، نيمه حرفه‌اي و تمام حرفه‌اي با استفاده از نرم‌افزارهاي مختلف انجام خواهد شد.

 روش هاي مختلف طراحي انواع لوگو

طراحي و ساخت لوگو توسط افراد مبتدي

 يكي از ساده ترين و كم هزينه ترين روش هاي طراحي لوگو، واگذار كردن پروژه به افراد مبتدي(فاقد دانش گرافيكي)، با استفاده از نرم افزار هاي ساده و آماتور است.

طراحي و ساخت لوگو توسط افراد نيمه حرفه‌اي

 اين سبك از طراحي و ساخت لوگو توسط افراد نسبتاً حرفه اي( با دانش پايه از علوم گرافيكي و سابقه كاري كوتاه)، با استفاده از نرم‌افزارهاي پيشرفته تر و صرف هزينه‌هاي بيشتر انجام خواهد شد.

طراحي و ساخت لوگو توسط افراد فوق حرفه‌اي

 يكي ديگر از روش هاي پرطرفدار طراحي و ساخت لوگو، پروژه به افراد فوق حرفه اي( داراي دانش بسيار قوي و سابقه كاري چندين ساله) استفاده از نرم‌افزارهاي تخصصي و حرفه‌اي است. اين نوع از طراحي لوگو احتياج به پرداخت هزينه هاي بسيار زيادي داشته و از ضمانت هاي بازگشت سرمايه براي موسسين كسب و كارهاي تازه بنياد به شمار مي آيد.

 

 طراحي لوگو در موفقيت هاي كسب و كار

 لوگو به عنوان يكي از مهم‌ترين فاكتور هاي معرف كسب و كار و فعاليت تجاري، هنري، صنعتي و فرهنگي، بخش بسيار مهمي از استراتژي بازاريابي و موفقيت‌هاي آتي در گسترش و رونق كسب و كارهاي نوبنياد و تازه تاسيس به شمار مي‌آيد. طراحي و ساخت لوگو به دليل ثبت جهاني آن به عنوان يك برند، اهميت بسيار زيادي داشته و از مهم ترين و اصلي ترين اهداف بازاريابي، معرفي و كسب انحصار فعاليت در كسب و كارهاي كوچك و بسيار بزرگ در سطح بين المللي به شمار مي آيد.

 اصول مهم طراحي و ساخت لوگو

با توجه به بسياري از اصول و قوانين وضع شده در خصوص استفاده از يك نشان تجاري معتبر و قدرتمند اهميت بسيار زيادي داشته و مستلزم رعايت بايدها و نبايدهاي فراواني در اين خصوص است.

لوگو و يا نشان تجاري طراحي شده بايد منحصر به فرد و يا بدون تكرار طراحي شود.

لوگوي طراحي شده بايد دربرگيرنده اطلاعات كلي در خصوص فعاليت شركت و يا سازمان مورد نظر باشد.

در طراحي لوگو توصيه مي شود به اصول گرافيكي و استفاده از رنگ ها، نماد ها، تايپوگرافي و بسياري از موارد توجه  شود.

سايت هاي ارائه دهنده نرم افزار هاي لوگو ساز

 امروزه يكي از راه هاي بسيار آسان و پرطرفدار به منظور دريافت نرم افزار هاي جهاني و مورد استفاده در خصوص طراحي و ساخت لوگو، توسط سايت هاي رايگان است. در اين روش امكان دريافت انواع مختلفي از نرم افزار هاي لوگو ساز در اختيار كاربر وجود داشته و از جمله راه هاي كم هزينه به منظور طراحي لوگو و يا نشان تجاري به شمار مي آيد.

منبع :

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/06/23/2347791/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۵:۰۶ توسط:آرميكا موضوع: نظرات (0)